ماه بندگی هم آمد
 
وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

سلام به همگی

بابت اینکه چند روزیه نیستم به شدت شرمنده

ضیافت خدا شروع شده تبریک میگم و امیدوارم بتونید ازش خوب استفاده کنید.

ما با روزه جلوی تحریم های دشمنانمون ایستادیم چون بچه های رمضان هستیم.

چون ماه رمضون بهمون یاد داده جلوی خواسته ها و نفسمون بایستیم.

خداوند متعال می فرماید:یا ایها الذین آمنو کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون(سوره ی بقره183)

(ای کسانی که ایمان آوردید روزه بر شما واجب شده همانطور که بر قبل از شما واجب شده بود به امید اینکه تقوا پیشه کنید.)

روزه ی قبل از ما روزه ی سکوت بود  و اگر خداوند این روزه رو به ما واجب میکرد قطعا خیلی از ماها نمی تونستیم انجامش  بدیم.

هر روز توی تلوزیون میگن فلان مقدار شارژ رایگان موبایل بهتون میدیم.

نتیجه اش هم اینه که حرفای مردم که تموم شد از هم دیگه غیبت می کنند که وقت بگذره .

به بهانه ی آموزش قرآن سیم کارت رایگان توزیع میشه که ما پر حرفی کنیم

و لابد بعد از اینکه حرفامون تموم میشه غیبت میکنیم.

خب این یکی از چیزایی بود که گفتنش لازمه.

 

 


نظرات شما عزیزان:

آرامش کجاست؟(عقیل مصطفوی)
ساعت14:49---4 مرداد 1391
فاطمه زهرا (س) فرمود : "خداوند روزه را برای تثبیت اخلاص واجب كرده است".
(همان، شماره 10914

سلام طاعات و عبادات قبول باشه خوشحال میشم به وبلاگمون سر بزنید.


بچه انقلابی
ساعت14:06---3 مرداد 1391
محتاجیم به دعا!! راستی برام دعاکن شاید جور بشه 15روز اخر ماه رمضون رو برم مشهد !!دعاکن جور بشه
پاسخ:چشم دعا میکنم میری ان شاءالله و تو هم برا من دعا کن کربلا رو بگیرم


بچه انقلابی
ساعت14:03---3 مرداد 1391
من به خاطر مسائل امنیتی سیاسی نمیتونم پروفایل بذارم!!!!از بالا بالا ها بهم دستور داده شده که همین وبلاگمم حذف کنم ممکن شناسایی بشم
نه شوخی کردم من خوشم نمیاد پروفایلم رو بنویسم چون دوست ندارم دیگران بفهمن اسمم چیه!! جنسیتم چیه !!چند سالمه ناشناخته باقی بمونم بهتره حالا باشهرش مشکلی ندارم تهران زندگی میکنم!!


بچه انقلابی
ساعت13:55---3 مرداد 1391
واااااااااااااای برای اون نظر اولی واقعا شرمنده

میدونی اصلا تو حال خودم نبودم یه جورایی هنگ کرده بودم هی میقرستادم بعد فکر میکردم فرستاده نشده دوباره می فرستادمپاسخ:اشکالی نداره عزیزم تائید نردم همش رو


فواد
ساعت0:20---3 مرداد 1391
من امروز دستهایم را بالا برده ام
و از عمق وجود خود
خدایم را صدا میکنم
نمیدانم چه میخواهی ولی امروز...
برای تو
برای رفع غمهایت
برای قلب زیبایت
برای آرزوهایت
به درگاهش دعا کردم...
و میدانم!!
خدا از آرزو هایت خبر دارد
یقین دارم!!
دعاهایم اثر دارد!!


رایحه ی دل انگیز رمضان گوارای وجودت

سلام سپهر جون ..دیر میام وبت .کامپیوترم خرابه. خازنش فرت شده الانم با کامی داداشم اومدم .دلم برات تنگیده بود
التماس دعا داش سپهر


پایگاه شهدای روستای تیکدر
ساعت22:57---1 مرداد 1391
دست های خالی منن دخیل دل پاکت

اتمکاس دعا یا علی


پاسخ:ممنونم یا علی


یک شیعه با سلاح قلم
ساعت13:22---1 مرداد 1391
زیبا مینگارید. التماس دعا...پاسخ:نظر لطفتونه یا علی

با رفیق
ساعت12:13---1 مرداد 1391
سلام

شما لطف دارید.

بی اجازه لینک شدید.

موفق باشی.
پاسخ:سلام ممنونم شما هم بی اجاره لینک شدید یا علی


میلاد
ساعت12:10---1 مرداد 1391
سلام


باور کنیم که هر گام نزدیک شدن به خدا یعنی یه گام دور شدن از شیطان و از آن طرف هر گام نزدیک شدن به شیطان یعنی یک گام دور شدن از خدا ...

ما در انتخاب راهمان آزادیم ولی کدام راه ارزش قدم نهادن در آن را دارد ....

خدایا! دستم به سویت ...


بنده خدا
ساعت10:17---1 مرداد 1391
خدایا برسان آخرین وعده داده شده همه خوبان عالم را

سلام لطف کردین تشریف اوردین

وبلاگی خوبی هم دارین

من شما رو لینک کردم


پاسخ:سلام خیلی ممنونم .


تنهاترین
ساعت13:35---31 تير 1391
سلام همسنگر

با تبریک فرا رسید ماه خودسازی..

با دو پست جدید و سه هدیه ویژه منتظر حضورتان هستم...

ضمنا من عاصی را از دعای خیرتان محروم نفرمایید

یا علی


پاسخ:سلام ممنونم باشه اومدم


میلاد
ساعت10:40---31 تير 1391
سلام رفیق





آمد رمضان و مقدمش بوسیدم

در رهگذرش طبق طبق گل چیدم



من با چه زبان شکر بگویم که به چشم

یک بار دگر ماه خدا را دیدم



حلول ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا را به شما تبریک عرض می کنم ... انشاالله که در این ماه لایق دیدار بشیم ...

التماس دعا

یا مهدی
پاسخ:سلام اخوی البت همه ی ماه ها ماه خداست. ان شاءالله


با رفیق
ساعت8:08---31 تير 1391
سلام. احسنت. به نکات خوبی اشاره کرده اید و انصافا نشان می دهد تا چه اندازه رشد فکری دارید و امکان پیشرفت بیشتر قلم تان وجود دارد.
موفق باشید


جامانده
ساعت2:37---31 تير 1391
سلام

سر بزنید خوشحال میشم

ممنون
پاسخ:سلام بله حتما میام


قطعه اصحاب شهدا
ساعت22:20---30 تير 1391
خدایا بفهمانم که بی تو چه می شوم اما نشانم نده

خدایا هم بفهمانم و هم نشانم ده که با تو چه می شوم.

دکتر شریعتی

حلول ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الله بر شما مبارک باد...

التماس دعا
پاسخ:سلام ممنون از حضورتون


دیگران
ساعت20:34---30 تير 1391
دادا دمه تو و نوشته هات به اتفاق ماه مبارک همگی گرم!!!
پاسخ:ممنونم عزیز


یلدا
ساعت19:08---30 تير 1391
سلام داداش گلم

یه سری بزن به وبلاگ من

حلول ماه مبارک رمضان مبارک

التماس دعا
پاسخ:سلام دلنوشته ی زیبایی بود ممنونم برای شما هم همینطور


نغمه های آسمانی
ساعت16:54---30 تير 1391
اميرالمومنان على عليه السلام فرمود:

روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.

غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64



سلام

اومدن ماه مهمونی خدا رو تبریک می گم

تو این روزا و شب های خوب ، که خدا بیش از همیشه به ما نزدیکتره برا ما هم دعا کنید

[گل]
پاسخ:سلام منم همین طور ممنون از حضورتون


عشق یعنی ی ÷لاک
ساعت14:58---30 تير 1391
مام صادق (ع):



« افضل الجهاد، الصّوم الحرّ »



بهترین جهاد، روزه داری در هوای گرم است.



استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان.
پاسخ:سلام ممنون از حضورت


سپیده محب المهدی
ساعت13:05---30 تير 1391
سلام منظورم از خوب اومدی از پستت بود نه این که ...

خب حالا آپیدم دوس داشتی سربزن

درپناه مولا...

التـــــــــــــــــــــماس دعـــــــــــــــــــــــــــا
پاسخ:سلام بازم ممنونم سر میزنید. چرا نیام اومدم یا حق


elia
ساعت12:12---30 تير 1391
سلام بر تو اى بزرگترين ماه خدا، و اى عيد دوستان خدا - سلام بر تو - اى

گرامى‏ترين مصاحب از ميان اوقات، و اى بهترين ماه در ايام و ساعات. سلام بر تو

اى ماهى كه بر آمدن كامها در آن آسان و اعمال نيك در آن منتشر و فراوان است

سلام بر تو اى همنشينى كه چون پديد آيد احترامش بزرگ، و چون ناپديد شود

فقدانش دردناك است. و اى مايه اميدى كه فراقش رنج افزا است. سلام بر تو اى

همدمى كه چون رو آورد مايه انس شد، و شادى انگيخت، و چون سپرى شد،

وحشت افزود، و متألم ساخت. سلام بر تو اى همسايه‏اى كه دلها در جوار آن رقت

گرفت، و گناهان در آن كم شد . . .

ماه رمضان ماه دلدادگی در راه است . . . گوارای وجودتان .
پاسخ:سلام و ممنون ازتون


سید حسن
ساعت12:04---30 تير 1391
سلام

خیلی وب خوبی دارین

با تبادل لینک موافقم

من شما رو لینک کردم.

راستی اگه دوست داشتین به وبم دومم هم سر بزنید

www.mahmelha2.blogfa.com
پاسخ:سلام دستتون درد نکنه لینکتون کردم


یاسر
ساعت11:27---30 تير 1391
شهر الرمضان الذی انزل فیه القرآن (ماه مبارک رمضان دوری از گناه، ما انس با قرآن، ماه ضیافت الله بر شما و خانواده محترمتان گرامی باد. “طاعت و عبادت شما قبول درگاه حق”


montazr
ساعت14:41---29 تير 1391
ختم جمعی قرآن کریم ٬ برای ماه مبارک رمضان



از یکم تا سی ماه مبارک ٬ هر روز تلاوت یک جز . . .



اگر مایل به شرکت هستید آمادگی خود رو اعلام بفرمایید تا جز اختصاص یافته به شما اعلام بشه



آیات کلام الله رو تا حد امکان با توجه به معنی و تفکر و تدبر می خوانیم انشاالله



خواهشمندم حتمن توضیحات ضروری در ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایید :






پاسخ:ممنونم ازتون


تیک تیک
ساعت13:24---29 تير 1391
سلام

حلول ماه رممضان پیشاپیش مبارک

یامهدیپاسخ:سلام ممنون بر شما هم مبارک


سپیده محب المهدی
ساعت12:39---29 تير 1391
آفرین خوب اومدی ...

چی کار کنیم غیبت شده برامون شکلات...

خدایا به تو پناه می بریم...

درپناهش...
پاسخ:نرفته بودم اینترنت خراب بود متاسفانه...


سیده منیره
ساعت12:08---29 تير 1391
سلام

ممنونم من به وبلاگ من سرزدید/

وخوشخال میشم من لینک کنیدپاسخ:سلام قابلی نداشت.لینک شدید با افتخار


محمد
ساعت9:37---29 تير 1391
سلام و خسته نباشی
خوشحال میشم1وبلاگ و 1دوست خوب و اهل بیتی به جمع دوستانم اضافه بشه.
باعث افتخارمه
gdk;j,k ;vnl.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:ماه رمضان,نزول قرآن,ماه رمضون,شب قدر,ماه مهمانی خدا,عید مسلمانان,, :: 10:26 بعد از ظهر :: توسط : (313)

درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.